Партнери

18192021222324
25262728293031

Опитування

Чи подобається вам оновлена версія сайту?

Облако тегов

earth song, анюта, в гостях у казки, вікторія, кіровоград, київ, лещенко, майдан, майданс, мистецтво, надія, пролісок, росінка, танець, форсаж, хореографія, час пік

Болгарія-2016

Болгарія-2016Народний хореографічний ансамбль "Світанок" вирушив на довгоочікуваний відпочинок до сонячної Болгарії.
Новини та світлини нашого відпочинку можна відстежувати в розділі "Інформація для батьків - Новини наших подорожей" та за посиланням

Детальніше… 0 216 переглядів

Хмельницький 2017

Хмельницький 2017 Народний хореографічний ансамбль "Світанок" в м.Хмельницький на конкурсі народної хореографії імені В.Глушенкова.

Будьте із "Світанком" та вболівайте за нас!!!

Детальніше… 0 152 переглядів

Відпочинок 2016

Доброго дня, наші дорогенькі батьки та друзі… З першим днем останнього місяця, такого солодкого і тепленького літа, розпочалась наша подорож до Болгарії.
За нами приїхав комфортабельний лайнер на 21 посадкове місце з дуже привітними, добрими і гарними водіями, і ми вирушили…
Не звертаючи уваги на довгу дорогу і багато кордонів, нам було весело!
Перші враження – це ВАУУУУ «Світанок» на відпочинку! Не чекаючи на поселення, ми переодяглись і пішли на пляж… І тепле, чорне море почало ніжно обіймати нас своєю ласкавою прохолодою.
Море кришталево чисте і дуже-дуже тепле. Сонце…Море…Хвилі…Гарний настрій і весела компанія, що може бути краще?!
Після обіду - ігри в басейні і «перестрілки» із водяних пістолетів.
Дуже приємною несподіванкою була зустріч у сусідньому готелі з Кіровоградськими «Зорянами».
Тож ми поспішаємо на концерт за участі «Рідного» колективу, а Вам, дорогенькі батьки, передаємо величезний привіт.
Слідкуйте за нашими фотками і радійте разом з нами. Щиро Ваші :)
Детальніше… 0 148 переглядів

Відпочинок 2016

Не звертаючи уваги на довгу дорогу і багато кордонів, нам було весело!
Після обіду - ігри в басейні і «перестрілки» із водяних пістолетів.
Слідкуйте за нашими фотками і радійте разом з нами. Щиро Ваші :)
Детальніше… 0 148 переглядів

Різдво в Карпатах

Різдво в Карпатах 4 січня 2016 року вихованці народного хореографічного ансамблю "Світанок" вирушили в святкову подорож Кіровоград-Мукачеве-Ужгород-Львів-Київ-Кіровоград в рамках творчого проекту "Різдво в Карпатах". За 10 святкових днів "світанчата" возьмуть участь у конкурсах фольклорного та хореографічного мистецтва, подарують жителям та гостям Мукачева і Львова театралізовано-хореографічну виставу "Різдво іде, добро в кожну хату несе", поринуть у святкову атмосферу Прикарпаття і Закарпаття та просто відпочинуть.

Детальніше… 0 475 переглядів

Ми в Болгарії

"Світанкова Болгарія"
Привіт наші любі батьки .В черговий раз Болгарія тепло зустрічає нас. В перший день ми встигли тільки повечеряти,після чого пішли на невеличку прогулянку , хоч погода не радувала нас ,але це нікого не зупинило . Ми були втомлені, тому швидко заснули. Наступний ранок почався з натхненням і бажанням побачити море . Поснідавши і зв’язавшись з вами ми нарешті пішли на пляж . Накупавшись та погравши на сонечку ми пішли в свій готель. Смачно повечерявши в нас з’явився вільний час, який ми провели як завжди весело і дружньо. Ось так ми провели наші перші дні чудового відпочинку. Другий, третій, четвертий і п’ятий день пролетіли, як одна мить. Відкриття фестивалю і море, сонечко і пісок, шалені хвилі і басейн, відпочинок і……відпочинок!!! :-) І як говорила наша Томка, - «І все это в перемешку» Завтра на нас чекає сніданок і ранкове море, обід і наші улюблені і такі рідні автобуси. Зовсім не сумуємо за вами і не хочемо додому))) але зовсім скоро побачимось з вами. Обнімаємо. Цілуємо. Чекаємо на зустріч, Ваші «Світанчата»
Детальніше… 0 374 переглядів

Фінальна крапка

Доброго дня любі батьки! Наш четвертий день в Ужгороді почався з майстер класу з Народно-сценічного танцю основного складу ансамблю, на який було запрошено ужгородське телебачення. Потім ми пішли на відпочинок , після якого знову зустрілись на вечірній репетиції . День закінчився цікавою прогулянкою по вечірньому Ужгороді. У п’ятницю ми не тільки захоплювались майстер класом від акробатичного балету «Три з половиною», а ще й навчались майстерності виконання хіп-хопу від Похиленко Єгора Сергійовича та вивчили невелику комбінацію. Ввечері в нас відбулася генеральна репетиція І Всеукраїнської премії « Ukraine dance awards 2015» в Амфі театрі. День був дуже цікавим та насиченим. В суботу нам дали час для того щоб трохи відпочити, купити сувеніри та погуляти по місту, після чого відбувся довгоочікуваний концерт, над яким ми так плідно працювали. Він був виснажливим, але став гарним досвідом для нас. А також нам пощастило зустрітися з народною артисткою України Кларою Федорівною Балах та художнім керівником великого слобожанського хору Колногузенком Борисом Миколайовичем. Результати І всеукраїнської премії вразили нас до сліз: в номінації «folk колектив року» перемогу дістав наш зразковий хореографічний ансамбль «Світанок», в номінації «колектив сучасного танцю» перемогли «три з половиною», «кращим викладачем року» став Станілав Новак – балетмейстер, педагог-хореограф зразкового хореографічного ансамблю «Світанок», а «кращим танцівником року» став Єгор Похиленко – арт директор акробатичного балету «Три з половиною» Концерт закінчився дуже пізно, що для нас було вперше. Після цього ми розійшлися по своїх домівках, щоб відпочити перед новим, не менш цікавим днем. Наступного дня в нас був запланований пікнік. Ми дуже весело провели останній день з нашими новими друзями «Джерельця Карпат»: купалися в річці Уж, грали в різноманітні ігри, їли фірмові страви від Закарпаттських кулінарів. І ось останній вечір… Прощання… Потяг вже на пероні… Настав час від’їзду. Зробивши останнє фото, згадавши найцікавіші моменти цієї подорожі ми неохоче попрощались з нашими тимчасовими сім’ями. Ми вже в дорозі, чекайте на нас!!!
Детальніше… 0 317 переглядів

Наш відпочинок

Привіт, наші рідненькі!
Ось і закінчився третій день нашої подорожжі в чудовому місті - Ужгороді!
Цей день був дуже насичений, від якого залишились яскраві спогади, незабутні враження та емоції, емоції, емоції!!!:)
Зранку ми проводили майстер-клас з українського народного танцю (старша група основного складу) та народно-сценічного танецю (молодша група основного складу). Після чого в нас була репетиція всієї концертної програми. Потім ми всі поїхали по своїх родинах, пообідали та знову зустрілись біля аквапарку Аква Ріо Парк"!:))
Разом з колективом "Джерельця Карпат" ми  наплавались та набалувались в басейні, настрибались на батуті, награлись на травичці, і навіть відпочиваючи станцювали веселий китайський танок!:)))
Чудовий день - і попроцювали, і дуже добре відпочили:)
Завтра буде не менш насичений день, тому надобраніч, наші дорогенькі!:)
Ваші "Світанчата"!;)
Детальніше… 0 380 переглядів

«Світанок» - «Джерельце карпат»

«Світанок» - «Джерельце карпат»«Світанок» - «Джерельце карпат».

Сьогодні 38 кращих танцівників Зразкового хореографічного ансамблю «Світанок» вирушають до м. Ужгород, де відбудеться Всеукраїнська танцювальна премії «UkraineDanceAwards– 2015». Також колектив візьме участь в творчому проекті з обміну досвідом «Танець єднає Україну».

Фото звіти нашої подорожі ви можете переглядати тут, а "світанкові" новини в розділі "новини наших подорожей"

Детальніше… 0 770 переглядів

Ужгород. День перший

Привіт вам дорогенькі з нашої маленької Швейцарії! Чесно кажучи всі дуже хотіли цю поїздку ,але і сильно хвилювались. І так вийшло  ,що наші хвилювання були даремними, тому що нас зустріли дуже гостинно,як то кажуть за нашими українськими традиціями ,а саме з хлібом  і сіллю. Було дуже приємно і не звичайно ,так як нас так зустрічають  вперше. Потім ми познайомилися  з керівниками "Джерельця Карпат", які в свою чергу під своїм контролем і контролем наших керівників почали розподіляти по сім'ям.  Наша так звана "нова сім'я" обдарувала нас теплими обіймами і поцілунками. Потім наші нові сім'ї за наказом  керівників відвезли нас у новий корпус "Джерельця Карпат" .
Ви би бачили наші очі коли ми туди приїхали , там чудова двоповерхова будівля,всередині якої знаходяться два величезні зали ,які нам і не снилися. Тобто для нас це був рай займатися таким чудовим мистецтвом ,як " Хореографія".
Після довгої дороги всі дуже заморилися,тому нас повезли додому ,де чекали  нас ще нові знайомства з іншими членами сім'ї.
Не хвилюйтесь нас дуже гарно кормлять , і взагалі ми живемо дуже в комфортабельних умовах.
Ввечері о 18.30 відбулася перша спільна репетиція , де "Джерельце Карпат " і " Світанок" подружилися ще більше.
Наша світанкова мрія була танцювати ГОПАК. Вона здійснилась,адже майже всі вихованці ансамблю "Світанок" танцюють цю неперевершену родзинку української хореографії.
Тобто день вийшов на славу!
Всі дуже задоволені !
І після довгої дороги ми  поїхали відпочивати додому після довгої дороги і насиченого дня!